Salesforce Sales and Service Cloud
Gi kunden din en smartere, raskere og mer personlig service
Salesforce Service Cloud er en CRM-plattform for kundeservice og kundestøtte. Den er bygget på Salesforce Customer 360, og gir deg og din bedrift en 360-graders oversikt over kunden din. Dette gjør at du kan gi kunden din en smartere, raskere og mer personlig service.
"Automatiske tjenesteprosesser og strømlinjeformede arbeidsflyter gjør det enklere å få til en-til-en kontakt med hver kunde, på tvers av flere kanaler og enheter, og lar deg levere enestående kundeopplevelse"
Med Salesforce Service Cloud kan du redusere kostnadene, forbedre kundeopplevelsen og øke kundelojaliteten på kort tid.
Generer flere salg med riktig fokus
Salesforce Sales Cloud er en plattform for administrasjon av kunderelasjoner (CRM) designet for å støtte salg, markedsføring og kundestøtte i både B2B- og B2C-sammenheng.
Det er et verktøy der du får alle salgsautomatiseringsfunksjoner på ett sted. Dette inkluderer funksjoner som kontaktadministrasjon, mulighetsstyring, salgsprognoser, prosessautomatisering og mobil CRM.
Med andre ord, Sales Cloud gjør det lettere for din bedrift å administrere potensielle salg, spore fremgang og automatisere salgsprosesser slik at du enkelt kan fokusere på å bygge relasjoner og inngå avtaler.
Noen av fordelene
- Støtt kundene dine raskere i alle kanaler
- Automatiser forretningsprosessene dine med intelligente arbeidsflyter
- Forbedrer din kundeadministrasjon med smarte verktøy
- Møt og engasjer kundene dine der de er
- Bedre kundesupport ved bruk av AI-drevne chatbots
Kontakt oss
Kontaktperson
Trond Pedersen
Director International Operations
Telefon
+47 99507750E-post
trond.pedersen@pearlgroup.no