14B785ED-2327-43E8-BC80-445A9F92B467820F1FA8-9855-4621-A53A-2986CF9610373E7FF466-198F-427D-9FF9-77EBB7B9036FD3D84850-CA52-4813-BA81-B392DAE47F5AACB3919C-D8B7-49B1-9A2A-B2FF2C81712E3A0CDC6C-1053-489C-B895-0A1A95072893F57C1C54-BB25-46B6-B3F5-DAF5E3EF1A128F480220-06CA-49F9-8763-0A5F921EFD91

Teknologi

Ha kontroll over dine prosesser med våre løsninger fra SAPs portefølje. Bruk teknologien for å ligge i forkant av konkurrentene og vokse i takt med endringene i markedet:

SAP S/4 HANA

SAPs mest innovative og moderne ERP-plattform. Løsningen gir en samlet oversikt over hele verdikjeden akkurat nå. Leveres som en offentlig eller privat skytjeneste.

SAP C/4 HANA Commerce

SAP C/4 HANA Commerce er løsninger for e-handel. Denne platformen inkluderer løsninger for håndtering av produktinformajon og benytter seg av maskinlæring og kunstig intelligens for en mer effektiv netthandel

SAP C/4 HANA Marketing

C/4 HANA Marketing er løsningen i SAPs portefølje for salg og markedsføring som tidligere het Hybris Marketing. Løsningen gjør det mulig å ha en omni-kanal markedsføringsstrategi, og kan kombineres med andre SAP-verktøy.

SAP C/4 HANA Sales and Service

Sales and Service er SAP´s Customer Relationship Management-løsning (CRM). Den kan kombineres med andre deler av C/4 HANA-porteføljen eller brukes som et frittstående produkt.

Søk og personalisering

Sammen med teknologiselskapet Sannsyn kan vi tilby en velprøvd maskinlæringsteknologi med rik og god funksjonalitet.

Amazon Web Services

Pearl har levert SAP løsninger på hosting plattformen til Amazon Web Services i mange år, og dette gir våre kunder en stabilitet og fleksibilitet som er nødvendig i dagens marked

Microsoft Azure

Microsoft Azure har svært mange tjenester, og disse kan skreddersys til å kjøre en privat skytjeneste for SAP løsninger

EHF

Pearl har utviklet en EHF løsning for SAP sine økonomistyringssystemer. Løsningen gjør det svært enkelt med elektronisk fakturering og brukes av en rekke av våre kunder.

Point of Sale - POS

Pearl tilbyr kasseløsninger fra flere aktører i markedet. For å få en omnikanal løsning til å fungere sømløst, må POS løsningen integreres med ERP og andre kanaler som eHandelsplattform, elektronisk markedsføring, sosiale medier og lojalitetsprogram.

Når teknologien er implementert kan du fokusere på videre optimalisering av prosesser gjennom hele kundereisen.