Du fokuserer på å utvikle virksomheten. Vi tar oss av systemene.
PearlCare ivaretar behov og aktiviteter i løsningenes drifts- og forvaltningsfase. Det vil si at Pearl støtter din virksomhet med alt som skjer etter at du går på lufta med en ny løsning. Vi støtter deg når du har behov for bistand, og våre rådgivere foreslår forbedringer og tiltak vi ser bør utføres for å forenkle eller styrke forretningshverdagen til din bedrift.
Hva er PearlCare?
Pearl sørger for at dine systemer er tilgjengelige, oppgraderte og at dine brukere får support av lokale eksperter når de trenger det. Også 24/7 om du ønsker det.
Vi bruker vår bransjeerfaring på å utfordre og hjelpe deg bli en vinner i ditt segment gjennom å implementere forbedringer og endringer i dine systemer.
Pearl tar totalansvar for systemene dine. Vi støtter og videreutvikler løsningene dine, samtidig som vi gir strategisk rådgivning for å holde deg i forkant av ny teknologi gjennom vår Application Management Services (AMS) eller applikasjonsforvaltning som vi kaller det på norsk.
Pearl er i dag tilstede i Norge, Sverige, Finland, Latvia, Polen og Singapore. Vi har dyp kompetanse på både SAP ERP løsningsområdet og netthandelsdomene hvor vi har et bredt spekter av produkter i vår portefølje. I dagens systemlandskap er forståelsen av dine data og kunne dele informasjon med din forretningspartnere essensielt. Vi har derfor tung kompetanse på både analyse og integrasjoner.
Suksessrike selskaper er gode på å ta vare på sine ansatte. Pearl støtter også HxM domenet, med SAP Sucessfactor som primært fokus.
Ønsker du støtte i land utenfor landene vi er tilstede i, ordner vi dette for deg. Pearl har global rekkevidde som SAP Platinum partner og medlem av United VARs.
Noen av våre PearlCare kunder
Motek viderefører solid partnerskap med PearlCare
– Motek og Pearl hatt et tett samarbeid om alt fra ERP til netthandel helt siden 2013. Nå videreutvikler Pearl samarbeidet gjennom det nye konseptet PearlCare.
PearlCare tjenester og teknologier
Pearl er en SAP ekspert. Vi støtter både on-prem og sky-løsninger, samt et bredt utvalg av andre teknologier for å komplettere dine behov.
Fleksible prismodeller
Silver
For kunder som har behov for enkel drift av løsningene.
Support og endringsbehov varierer i stor grad og betales ved bruk
- Tilgang til Pearl ServiceDesk - 2 brukere
- Application Operations - AO
- Prioritert adgang til ressurser
- Rabatterte timepriser
Gold
For kunder som ønsker større grad av forutsigbarhet rundt kostnader for drift og sikkerhet av sine systemer.
Uttak av Support og endringsbehov varierer og betales ved bruk
- Tilgang til Pearl ServiceDesk - 10 brukere
- Application Operations(AO)
- Prioritert adgang til ressurser
- Rabatterte timepriser
- Application Management Monitoring(AMM)
- Security Patching
- Utvidet sikkerhetspakke
- Mulighet for fast team
- Pearl Rise Services(EAO)
- Release & Deploy styring
Platinum
For kunder som ønsker stor grad av forutsigbarhet rundt kostnader for drift og support av sine systemer.
Her er alt på fast månedspris bortsett fra forbedringer/endringer
- Tilgang til Pearl ServiceDesk - 25 brukere
- Application Operations(AO)
- Dedikert team for ditt selskap
- Egen løsningsarkitekt
- Rabatterte timepriser
- Application Management Monitoring(AMM)
- Security Patching
- Utvidet sikkerhetspakke
- Pearl Rise Services(EAO)
- Release & Deploy styring
- Application Management(AM) - Support & Incident
- Lisensrådgivning
- Client Executive - din representant
Partner Center of Expertise (PCoE)
Pearl er sertifisert av SAP til å forvalte kunder på vegne av SAP.
SAP Partner Center of Expertise (PCoE) består av sertifiserte rådgivere som spesialiserer seg på nøkkelområder som S/4 HANA og basis operations. Lokale språk- og kulturbehov støttet av kompetansesentre i Norge, Sverige, Finland, Latvia, Polen og Singapore.