Burger
Kontorer
Lysaker

Lysaker 45
1366 Lysaker
Oslo, Norge

Stian Green
+47 920 11 808
stian.green@pearlgroup.no

Sandefjord

Østre Kullerød 4
3241 Sandefjord

Stian Green
+47 920 11 808
stian.green@pearlgroup.no

Stockholm

Rosenborgsgatan 12
SE-169 74 Solna 
Sweden

Carl Östholm
+46 708 31 98 02
carl.ostholm@pearlgroup.se

Göteborg

Fabrikstorget 1
412 50 Göteborg
Sverige

Per Bengtson
+46 73 633 62 57
per.bengtson@pearlgroup.se

Malmö

Hyllie Stationstorg 31
215 32 Malmö
Sverige

Johan Linde
+46 704 444 551
johan.linde@pearlgroup.se 

Kyiv

Gulliver, 1A Sportyvna Square
01023 Kyiv
Ukraina

Trond Pedersen
+47 995 07 750
trond.pedersen@pearlgroup.no

Riga

Krišjāņa Valdemāra street 21 - 20
Riga, LV-1010
Latvia

Armands Slihte
+ 37 126 539 878
armands.slihte@pearlgroup.no

Singapore

Pearl Care Singapore PTE LTD
9 Temasek Boulevard
31F Suntec Tower 2
Singapore 038989

Are Gløersen
+65 915 048 94
are.gloersen@pearlgroup.no

Helsinki

Pearl Finland Oy
Meritullinkatu 1
00170 Helsinki

Tuomas Haimi
+358 10 579 84 70
tuomas.haimi@pearlgroup.fi

Tampere

Pearl Finland Oy
Koskikatu 7 A 2
33100 Tampere

Helena Järvi
 +35810 579 8471
helena.jarvi@pearlgroup.fi

Gdansk

Convert Group Polska Sp. z o.o.
Al. Grunwaldzka 472C, Olivia Star Building
80-309 Gdańsk

Marzena Poiret
+48 731 210 882
marzena@pearlconvert.no

Ledelsen
Trond Skjellerud

CEO Pearl Group

trond.skjellerud@pearlgroup.no
+47 45 002 800

Bernhard Olsen

Managing Director PearlCare

bernhard.olsen@pearlgroup.no
+47 957 06 042

Carl Östholm

Managing Director ERP

carl.ostholm@pearlgroup.se
+46 708 31 98 02

Torkel Johannessen

Managing Director Commerce

torkel@pearlconvert.no
+47 458 60 292

Tom Berget

CCO

tom.berget@pearlgroup.no
+47 932 87 712

Therese Mellegård
Trond Pedersen

Director International Operations

trond.pedersen@pearlgroup.no
+47 995 07 750

Ingemar Goksøyr

CFO

ingemar.goksoyr@pearlgroup.no
+47 90 60 10 00

Stian Green

COO & CEO Pearl Norway

stian.green@pearlgroup.no
+47 920 11 808

Per Bengtson

CEO Pearl Sweden

per.bengtson@pearlgroup.se
+46 736 336 257

 

Helena Järvi

CEO Pearl Finland

helena.jarvi@pearlgroup.fi
 +35810 579 8471


Tuomas Haimi

COO Pearl Finland

tuomas.haimi@pearlgroup.fi
+358 10 579 84 70

Armands Slihte

CEO Pearl Latvia

armands.slihte@pearlgroup.no
+37 126 539 878


 

Marzena Poiret

Country Director Poland

marzena@pearlconvert.no
+48 731 210 882

Skrevet av


Pearl Group

Publisert


06.01.2021

Hybris porteføljen skifter navn til C/4 HANA

SAP endret nettopp Hybris navnet til C/4 HANA og vi har høye forventninger til hvordan dette vil skape en god kundereise fremover

SAP's største globale arrangement Sapphire ble holdt i Orlando i forrige uke. En av de største nyhetene var endringen på navnet til Hybris og C4C (Cloud for Customer) produktene til C/4 HANA. Alene er kanskje ikke dette de største nyhetene, men det viser hvordan SAP ønsker å differensiere de tradisjonelle ERP produktene som S/4 HANA med de produktene som påvirker kundens opplevelse (Customer Experience).

De fleste selskap følger med på endringene i det markedet de er. Våre kunder er for det meste i Retail og Grossist ledded. De vet at man må fokusere på kundeopplevelsen og ha løsningene som trenges for å differensiere fra konkurrentene med å følge "de nye reglene" innen markedsføring og eHandel.

"De nye reglene"

Først og fremst trenger selskapet ditt å ha et helhetlig syn på kundereisen. Hvor kundens reise starter, er forskjellig for hvert individ eller virksomhet som ønsker å kjøpe deres produkter eller tjenester. Her kommer omnikanal strategien inn, og C/4 HANA porteføljen vil gjøre det mulig for ditt selskap å håndtere henvendelser og interaksjoner fra deres kunder i alle kanaler. Generelt må en retailer som henvender seg til konsumenter håndtere 15 ulike kanaler, noe som gjør selv den mest erfarne markedsfører svimmel.

C/4 HANA vil håndtere all markedsplanlegging og utførelse av kampanjer. Hvis du ønsker at dette skal skje automatisk, slik at kampanjene skreddersys til ulike segmenter, vet vi at inntil en tredjedel av salget på nettsidene deres kan genereres uten mennesklig håndtering. Selvsagt beror dette på hva du selger og til hvem, men Pearl vet hvordan vi kan få dette til å fungere i praksis.

Kundene er vant til å sammenligne dine tilbud med konkurrentene, og de er mindre lojale. C/4 HANA kan hjelpe din organisasjon å bygge et lojalitetsprogram som forhåpentligvis ikke er helt avhengig av å gi rabatter. Rabatter er en måte å tiltrekke seg kunder, men du ønsker helst å få kundegrupperinger som er lojale fordi det du tilbyr gjennom markedsføringen er relevant.

All data dere samler i denne prosessen må håndteres i henhold til GDPR lovgivningen. Dette er kanskje en hodepine allerede, ikke nødvendigvis det å følge regelverket, men å ha god nok kontroll på kundenes data når dere håndterer så mange kanaler.

Kort fortalt så består C/4 HANA av Marketing, Commerce, Sales, Service og Customer Data Cloud tjenester. Mye er likt enn så lenge, og vi forventer at SAP kommer til å fortsette å utvikle produktene i porteføljen til å bli enda mer relevant for selskap som ønsker å lykkes.

Vær så snill, ta kontakt hvis ditt selskap trenger bistand til å skape en bedre kundeopplevelse.