SAP Marketing Cloud
Endrede kjøpsmønstre
Mengden inntrykk hver enkelt individ bli utsatt for hver eneste dag, har endret kjøpsmønstrene til både bedrifter og enkeltpersoner. Markedsføringsinnholdet må være mer skreddersydd og vi må føle at informasjonen vi får er relevant.
Den beste strategien er å ha en helhetlig tilnærming til segmenteringene til kundene dine, inkludert undersegmentene. Ved å bruke kraften til en skybasert løsning kan du identifisere hvilke personas og kategorier dine kunder skal deles inn i.
Møt kundenes forventninger
SAP Marketing Cloud hjelper deg med å samle inn data om tidligere kjøpsatferd, forutsi mulig fremtidig kjøp, samt fokuserte interesser. Dette vil hjelpe deg med å levere den personlige opplevelsen kundene forventer på tvers av alle kanaler.
Ved å bruke denne løsningen får markedsavdelingen innsikt i hvordan de kan planlegge og gjennomføre kampanjer og innhold ved å bruke data fra kundeengasjement i sanntid. Løsningen vil også gi deg verktøy for å måle effekten av markedsaktivitet og gi deg en indikator på hvordan din tilnærming når målgruppen
Den leveres som en privat eller offentlig skyløsning og er en flerkanal som kan brukes både mot privatpersoner og bedrifter.
Noen funksjoner i SAP Marketing Cloud
- Dynamisk kundeprofilering
- Markedsføringsplanlegging og ytelse
- Målgrupper, kampanjer og kundereiser
- Drag and drop segmentering
- Lead og kontobasert markedsføring
- Markedsføringsanalyse
- Løsningen kan kombineres med en rekke andre SAP-produkter, eller brukes frittstående.
Kontakt oss

Kontaktperson
Trond Pedersen
Director International Operations
Telefon
+47 99507750E-post
trond.pedersen@pearlgroup.no