Burger
Kontorer
Lysaker

Strandveien 8, inngang B, 6. etasje
1366 Lysaker
Oslo, Norge

+47 957 06 042
bernhard.olsen@pearlgroup.no

Sandefjord

Østre Kullerød 4
3241 Sandefjord

+47 957 06 042
bernhard.olsen@pearlgroup.no

Stockholm

Rosenborgsgatan 12
SE-169 74 Solna 
Sweden

+46 708 31 98 02
carl.ostholm@pearlgroup.se

Göteborg

Lindholmspiren 7c
417 56 Göteborg
Sverige

+46 73 633 62 57
per.bengtson@pearlgroup.se

Kyiv

Gulliver, 1A Sportyvna Square
01023 Kyiv
Ukraina

+47 995 07 750
trond.pedersen@pearlgroup.no

Riga

Krišjāņa Valdemāra street 21 - 20

Riga, LV-1010

Latvia

+47 995 07 750
trond.pedersen@pearlgroup.no

Singapore

Pearl Care Singapore PTE LTD
9 Temasek Boulevard
31F Suntec Tower 2
Singapore 038989

+47 932 87 712
tom.berget@pearlgroup.no

Ledelsen
Geir Thoresen

CEO Pearl Group

geir.thoresen@pearlgroup.no
+47 976 71 574

Tom Berget

Business Development Director

tom.berget@pearlgroup.no
+47 932 87 712

Therese Mellegård

Project Director

therese.mellegaard@pearlgroup.no
+47 415 03 212

Bernhard Olsen

CEO Pearl Norway

bernhard.olsen@pearlgroup.no
+47 957 06 042

Øystein Karevold

CFO

oystein.karevold@pearlgroup.no
+47 93 45 60 47

Stian Green

Director Pearl Care

stian.green@pearlgroup.no
+47 920 11 808

Trond Pedersen

Director International Operations

trond.pedersen@pearlgroup.no
+47 995 07 750

Carl Östholm

CEO Pearl Sweden

carl.ostholm@pearlgroup.se
+46 708 31 98 02

Endrede kjøpsmønstre

Mengden inntrykk hver enkelt individ bli utsatt for hver eneste dag, har endret kjøpsmønstrene til både bedrifter og enkeltpersoner. Markedsføringsinnholdet må være mer skreddersydd og vi må føle at informasjonen vi får er relevant.

Den beste strategien er å ha en helhetlig tilnærming til segmenteringene til kundene dine, inkludert undersegmentene. Ved å bruke kraften til en skybasert løsning kan du identifisere hvilke personas og kategorier dine kunder skal deles inn i. 

Møt kundenes forventninger

SAP Marketing Cloud  hjelper deg med å samle inn data om tidligere kjøpsatferd, forutsi mulig fremtidig kjøp, samt fokuserte interesser. Dette vil hjelpe deg med å levere den personlige opplevelsen kundene forventer på tvers av alle kanaler.

Ved å bruke denne løsningen får markedsavdelingen innsikt i hvordan de kan planlegge og gjennomføre kampanjer og innhold ved å bruke data fra kundeengasjement i sanntid. Løsningen vil også gi deg verktøy for å måle effekten av markedsaktivitet og gi deg en indikator på hvordan din tilnærming når målgruppen

Den leveres som en privat eller offentlig skyløsning og er en flerkanal som kan brukes både mot privatpersoner og bedrifter.

Noen funksjoner i SAP Marketing Cloud

  • Dynamisk kundeprofilering

  • Markedsføringsplanlegging og ytelse

  • Målgrupper, kampanjer og kundereiser

  • Drag and drop segmentering

  • Lead og kontobasert markedsføring

  • Markedsføringsanalyse

  • Løsningen  kan kombineres med en rekke andre SAP-produkter, eller brukes frittstående.