burger-menu_white
burger-cross_white

Lukk

burger-menu_white

Kontorer

Lysaker
plusMinusExpander plusMinusExpander

Strandveien 8, inngang B, 6. etasje
1366 Lysaker
Oslo, Norge

+47 67 10 88 00
geir.thoresen@pearlgroup.no

Sandefjord
plusMinusExpander plusMinusExpander

Østre Kullerød 4
3241 Sandefjord

+47 957 06 042
bernhard.olsen@pearlgroup.no

Stockholm
plusMinusExpander plusMinusExpander

Mäster Samuelsgatan 60
111 21 Stockholm
Sverige

+46 709 18 51 29
erik.soderholm@pearlgroup.no

Kyiv
plusMinusExpander plusMinusExpander

Gulliver, 1A Sportyvna Square
01023 Kyiv
Ukraina

+47 995 07 750
trond.pedersen@pearlgroup.no

Riga
plusMinusExpander plusMinusExpander

Dzirnavu 57-4a
Riga, LV-1010
Latvia

+371 66 11 89 90
edgars.egle@pearlgroup.no

Singapore
plusMinusExpander plusMinusExpander

Pearl Care Singapore PTE LTD
9 Temasek Boulevard
31F Suntec Tower 2
Singapore 038989

+47 932 87 712
tom.berget@pearlgroup.no

Ledelsen

Geir Thoresen
plusMinusExpander plusMinusExpander

CEO Pearl Group

geir.thoresen@pearlgroup.no
+47 976 71 574

Tom Berget
plusMinusExpander plusMinusExpander

Business Development Director

tom.berget@pearlgroup.no
+47 932 87 712

Therese Mellegård
plusMinusExpander plusMinusExpander

Project Director

therese.mellegaard@pearlgroup.no
+47 415 03 212

Bernhard Olsen
plusMinusExpander plusMinusExpander

CEO Pearl Norway

bernhard.olsen@pearlgroup.no
+47 957 06 042

Stian Green
plusMinusExpander plusMinusExpander

Director Pearl Care

stian.green@pearlgroup.no
+47 920 11 808

Trond Pedersen
plusMinusExpander plusMinusExpander

Director International Operations

trond.pedersen@pearlgroup.no
+47 995 07 750

Erik Søderholm
plusMinusExpander plusMinusExpander

CEO Pearl Sweden

erik.soderholm@pearlgroup.no
+46 709 18 51 29

Edgars Egle
plusMinusExpander plusMinusExpander

CEO Pearl Latvia

edgars.egle@pearlgroup.no
+371 29 14 44 93

SAP Commerce er løsninger for e-handel. Denne platformen inkluderer løsninger for håndtering av produktinformajon og benytter seg av maskinlæring og kunstig intelligens for en mer effektiv netthandel.

SAP Commerce brukes til å sette opp netthandel som er integrert og kan benyttes til en omnikanal markedsføringsstrategi. Den leveres som en privat eller offentlig skyløsning og er en flerkanal som kan brukes både mot privatpersoner og bedrifter.

 

Løsningen gir markeds- og salgsavdelingen et verktøy som kan kombineres med en rekke andre SAP-produkter, eller brukes frittstående.

For deres kunder vil netthandelen oppleves oversiktlig, det er enkelt å finne frem til produkter og informasjon om disse og handelen gjennomføres på en smidig og intuitiv måte. Trendene som ofte oppstår i B2C segmentet av netthandel blir også implementert i B2B.

Kundene forventer den samme handleopplevelsen med anbefalinger av produkter som andre kjøper, mulighet for å ha flere betalingsmuligheter, henting på lageret eller butikk og lignende - uansett om de kjøper på vegne av seg selv som forbruker eller for sin bedrift.

Lederen for markedsavdelingen vil kunne ha en helhetlig plan rundt hvordan strategien for nettbutikken skal kunne konkretiseres og sørge for at salgsmålene for denne salgskanalen oppnås.

E-handel

Det er viktig å kombinere e-handel med lojalitetsskapende programmer, god produktinformasjon og bilder som gjør kjøperen interessert.

Å ha logistikkløsninger som sørger for at varene kommer til kunden innen forventet tid er for oss i Pearl en selvfølgelighet.

2. Service

Service er et eget kunnskapsområde, og det er ikke uten grunn at noen selskap er veldig gode på dette, mens andre er helt elendige.

Ditt selskap kan ha verdens beste produkter og tjenester, og en ting er sikkert – det kommer til å skje feil og oppstå situasjoner der kunden vil ta kontakt med dere og forvente at dere løser det. Akkurat som markedsføringen er omni-kanal, er også forventningene fra kundene at de skal kunne ta kontakt med dere igjennom de samme kanalene. Dette i seg selv kan være et problem.


Bruken av sosiale medier for å komme i kontakt med selskap kunden er misfornøyd med, kan påvirke store deler av din resterende kundemasse. Spesielt gjelder dette kunder som har mye makt i medielandskapet. Da må dere ha kontroll over disse kanalene og ha pre-definerte planer for hvordan situasjoner skal håndteres. 

SAP Service Cloud blir løsningen som kan plukke opp disse henvendelsene og håndtere de på best mulig måte.


Mindre synlige henvendelser, for eksempel epost kan håndteres på mye smartere måter enn tidligere. Ved å bruke maskinlæring på eposter og FAQ-henvendelser som dere tidligere har fått, kan svarene på epost håndteres automatisk hvis ønskelig. Teksten i den initiale henvendelsen kan tolkes, og ordbruken og setningsoppbyggingen kan gi en indikasjon på sinnsstemningen til kunden. Selve problemet tolkes også, og løsningen kan gi et svar basert på tidligere erfaringer i alle henvendelser i alle kanaler. Der det er behov, kobles kundesenteret på, og situasjonen håndteres videre av mennesker.

Dette gjør kundesenteret mye mer effektivt.

Kontakt oss

trond_pedersen

Kontaktperson

Trond Pedersen

Director International Operations

Telefon

+47 99507750

E-post

trond.pedersen@pearlgroup.no

Kontaktskjema

Nysgjerrig på hva vi gjør?

Vi hører gjerne fra deg!